lauantai 9. tammikuuta 2016

Niin se lähti käyntiin...








...uusi vuosi nimittäin. Ja yhdeksän päivää on jo mennyt, ennenkuin saan aikaiseksi postausta tänne puolelle. Vaan eipähän tänne mitään tunkua taida olla :)
Tänään sattui kiva juttu, kun oltiin eräässä kaupassa. Kassalla oli nuori tyttö joka on usein siinä ja on kova juttelemaan kaikkea. Tänään hän jutteli ensin miehelle, siitä että hän tykkää komeista parroista, kun hänen ukillaan on komea parta ja viikset, liittyen siihen , että mies kasvattaa taas partaa..mä olin siinä perässä kassalla ja laitoin mun ostokset hihnalle....siinä hän vielä jatkoi juttua mulle ja sanoi, että jos saisi jonkun historian henkilön tavata , hän haluaisi tavata Albert Einstainin (kirjoitetaanko se edes noin...), mä sanoin että mä valitsisin sellaseksi henkilöksi Jeesuksen.



Kiitos Herralle, että hän on auttanut mua siinä, että mun on nyt huomattavasti helpompi puhua hengellisistä asioista kuin ennen. Kun sitä rukoilin pitkään, että voisin reilusti puhua uskostani, etten tuntisi oloani vaivaantuneeksi, enkä missään tapauksessa häpeäisi Jeesuksen nimeä...kun periaatteessa olen kuitenkin ollut aika ujo ihminen. Ja hän on vastannut rukoukseen, kiitos Hänelle!
Ihanaa, kun Hän kuulee rukoukset!



Luuk. 8-9 "Minä sanon teille: Jokaisen joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika on tunnustava Jumalan enkelien edessä. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, se tullaan kieltämään Jumalan enkelien edessä." (Raamattu kansalle käännös).


Siunausta teille jotka tänne eksytte!

3 kommenttia:

  1. Saman olen huomannut, ettei siihen minunkaan vastaavaan mitään tunkua tosiaan ole. Toivottavasti siitä kuitenkin joskus joku jonkun jyvän löytää... Ainakin itselleni sitten on hyötyä, koska itselleni siinä myös/ja varsinkin kirjoitan. Tuosta puhumisesta; minä en ole koskaan osannut puhua näistä. Muutenkin kun on sellainen, ettei ole mitenkään puhelias. Varmaan senkin takia olen halunnut blogeissani sitten tuoda sen "värini" esiin. On kiva kun avasit tän blogin! Meissä lienee aika paljon samaa:)

    VastaaPoista
  2. Niin minäkin olen ajatellut, meistä voisi tulla ystävät jos asuisimme lähekkäin :) Siunausta pyhääsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noin minäkin ajattelin, että voisimme olla ystävät, kun tuota kommenttiani kirjoittelin:)

      Poista