keskiviikko 7. kesäkuuta 2017

Jumalan apu



Kappale tämän päivän sanasta vuodelta 1926.(Christoph Blumhard) Hyvä rukous ja aina ajankohtainen.



..."Me käännymme Sinun puoleesi kaikessa hädässämme maan päällä, emme vain omassa, henkilökohtaisessa, vaan kaikessa kansojen ja ihmisten hädässä, joka vallitsee kautta kaiken maailman. Anna meidän olla lapsiasi, ja auta meitä yksinkertaisesti uskomaan ja kärsivällisesti odottamaan kaikessa elämässämme ja kaikessa kutsumuksessamme, silloinkin kun kaikki tahtoo tuntua katkeralta. Me myös kiitämme sinua, että Sinä kaikesta huolimatta annat meille niin paljon armoa sekä yhä uudestaan annat meille apua, josta saatamme iloita, ylistää ja kiittää Sinua, Isäämme, joka et koskaan jätä meitä pulaan. Ylistetty olkoon nimesi kaikesta mitä Sinä meille teet!"





Raamatusta löysin nämä rohkaisevat jakeet Psalmi 91: 14-16



"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan, minä suojelen hänet, koska hän tuntee mnun nimeni. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen." 33/38 käännös.













"Viheriäisille niityille Hän minut johdattaa, Hän virvoittaa minun sieluni..."




Siunausta päivääsi ja viikkoosi!

2 kommenttia: