perjantai 10. syyskuuta 2021

Väsyneille

 


 Olen nykyisin ollut aamuisin jotenkin niin väsynyt, että päivän alut tuntuvat vaikeilta. Tänä aamuna tuli mieleeni taas säe eräästä laulusta, jonka aikoinaan kuulin radiosta...kun silloinkin olin väsynyt:

"Herra ota minun evääni,

viisi leipää ja kaksi kalaa.

Minä olen niin väsynyt,

vaikka tultasi tahtoisin palaa."


Niin, nekin pienet eväät pitäisi antaa Herralle, hän on voimallinen tekemään niistä sellaista, että siitä riittää monelle evästä.

Mutta hän ymmärtää myös heikkoutemme ja vajavaisuutemme. Hän on rakastava Isä, ei hän hylkää väsyneitä lapsiaankaan, ei sano, että etkö sinä tuon enempää saa aikaan...

Ja hänen seurassaan ja voimassaan saamme aloittaa tämänkin päivän. Ole siunattu tänäänkin.

2 kommenttia:

  1. Kyllä Isä onneksi ymmärtää heikkoa ja väsynyttä lastaan. Hänen sylissään saa levätä silloin, kun voimat ovat lopussa. Ole siunattu!

    VastaaPoista