torstai 30. huhtikuuta 2020

Rohkaisun sanoja







Tänä aamuna oli niin rohkaisevat sanat aamun kirjoissani, niin haluan jakaa ne muillekin.



Jumala puhuu kirjasta:



"Iloitse keväässä. Olkoon kevät sydämessäsi. Hedelmän aika ei ole vielä tullut , mutta kukinnassa on sen lupaus. Mitkä siunaukset sinua odottavatkaan, mikä ilo ja mitkä ihmeet. Kaikki on todella hyvin. Elä vanhurskauden auringon paisteessa, elä Kristuksen rakkaudessa."





Päivähartauskirjassa:




Tänään hiljennymme perin tutun psalmin ääreen. Anna näiden sanojen saarnata sinulle tänään. Anna Jumalan Hengen puhaltaa sisimpääsi uskon henki. Olkoon tämä kiitoksemme ja rukouksemme tänään.




Herra on minun paimeneni,
ei minulta mitään puutu.
Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään;
virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
Hän virvoittaa minun sieluni.
Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa,
en minä pelkäisi mitään pahaa,
sillä sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
Sinä valmistat minulle pöydän
minun vihollisteni silmien eteen.
Sinä voitelet minun pääni öljyllä;
minun maljani on ylitsevuotavainen.
Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua
kaiken elinaikani;
ja minä saan asua Herran huoneessa
päivieni loppuun asti.



Amen! Siunattua päivää!

4 kommenttia:

  1. Kiitos Sesse näistä! Tarvitsin jotain tällaista. Näissä on kevät, vielä ollaan tarvitsevaisia ja odottavia, mutta Hän vie, Hän johdattaa, ja koko ajan hyvyys on seurana myöskin!

    VastaaPoista
  2. Onpa ihanan aurinkoisen väriset kukat! Ja ihania rohkaisun sanoja, kiitos!

    VastaaPoista