tiistai 19. toukokuuta 2020

Tänäänkin "Jumala puhuu"-kirjasta







Psalmin kirjoittaja kirjoittaa: "Kaikki Sinun kuohusi ja aaltosi käyvät minun ylitseni", mutta hän kirjoitti myös: "Hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, Hän vahvisti minun askeleeni."




"Mieti tätä ihmeellistä totuutta ja sen kolmea askelta - turvaa, varmuutta, johdatusta.
(1) "Hän nosti minut ylös turmion kuopasta" - turva
(2) "Hän asetti minun jalkani kalliolle" - varmuus
(3) "Hän vahvisti minun askeleeni" - johdatus



Kolmas kohta on viimeinen vaihe, jolloin pelastettu sielu luottaa Minuun niin kokonaan, ettei hän enää kulje omaa tietään, vaan jättää kaikki tulevaisuuden suunnitelmansa Pelastansa käsiin."




Turvallista päivää sinulle Taivaan Isän kämmenellä!

4 kommenttia:

  1. Turvallista päivää sinulle myös:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tästä rohkaisusta! Minusta on viime aikoina tuntunut, että sitä ihan hukkuu niihin kuohuihin ja aaltoihin, jotka käyvät yli. Mutta onneksi on nuo psalmin ihanat lupaukset lujasta maasta jalkojen alle ym. Siunausta sinulle!

    VastaaPoista