maanantai 15. maaliskuuta 2021

Ristin juurelle

 


 

 Isännällä on tuossa kaapin päällä laulujen sanoja, joita on harjoitellut soittamaan kitaralla ja bassolla. Tämä laulu on ollut siinä esillä ja  tykkään tästä. Tulee aina itsekin sitä laulettua, kun näkee sen siinä :)


"Sun ristis luo johtaa tänään askeleeni,

käsin sidotuin kaipaan vapauteen.

Eessäs pieneks kasvaa saan,tuntea uudestaan

jälleen rakkautes parantaa.


Miks vaikeaa on tulla eteen puisen ristin

kai se todistaa epäonnistunut oon.

En voi sanoa enempää, elämäni käsis jää.

Tyhjänä ei osaa rakastaa.


Sun jälkesi johtakoon mun askeleeni

alla ristin varjon painan alas pään.

Sydämen syviin rämeisiin, kokemuksiin kipeisiin

valosi vielä loistakoon.


Herra johda vaikka mun tieni kulkis minne,

johda silloinkin kun en jaksa yrittää.

Silloin kun mä heikko oon, johdatukses jatkukoon,

koko elämän sun käteesi jätän."


Hänen kädessään on koko elämämme, se on turvallista tietää.

4 kommenttia:

  1. Tuo on kyllä aivan ihana laulu! Tällä hetkellä kolahtaa varsinkin tuo "johda silloinkin kun en jaksa yrittää". Onneksi meistä pidetään huolta silloinkin, kun omat voimat loppuvat. Ollaan tosiaan turvallisissa käsissä.

    VastaaPoista
  2. En tunne laulua ennestään, mutta siinä näkyy olevan hyvät sanat. Ja laulettuna ja soitettuna on varmaan ihana kuultava.

    VastaaPoista