sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

Kaikkivaltiaan suojassa





Päivän sanasta:




"Herra, Jumalamme, olemme kokoontuneina Sinun kasvojesi eteen Jeesuksessa Kristuksessa,Herrassamme. Saata Sinä julki Vapahtajamme Jeesus Kristus, se on meille välttämätöntä, Herra Jumala. Me emme muuten mitenkään voi suoriutua emmekä pysyä kestävinä."






"Anna sydämemme saada vahvistusta joka päivä sekä yhä uudelleen kokea virkeyttä ja iloa. Sillä Sinähän kuitenkin ohjaat kaikkea maan päällä niinkuin taivaassa ja olet lopulta saattava voittoon sen valtakunnan, jonka Sinä olet perustanut, ja joka on paljon suurempi ja paljon ihanampi kuin kaikki maailman valtakunnat ja jossa meillä on lohdutus iäisesti. Amen!"






Cristoph Blumhardt v.1933










"Nimi Jeesus on kalliolinna, elon suojani myrskyissä maan"....








"En minä jätä teitä orvoiksi vaan tulen luoksenne. Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää näe minua, mutta te saatte nähdä minut, sillä minä elän ja tekin saatte elää. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni ja te olette minussa ja minä teissä. Se,jolla on minun käskyni, ja joka noudattaa niitä, rakastaa minua. Ja joka rakastaa minua, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmaisen itseni hänelle." Joh. 14: 18-21




Raamattu kansalle





Ja loppuun Psalmeista kohdat jonka olen merkinnyt joskus: "Ihana maa on tullut osakseni, ja kaunis on minun perintöosani." ja "Mutta minä saan katsella Sinun kasvojasi vanhurskaudessa, herätessäni ravita itseni Sinun muotosi katselemisella." Ps. 16:6-7 ja 17:15 Raamattu kansalle





Tänään on "juhlapäivä", ystävämme ja entiset naapurimme menevät aikuiskasteelle, kun ovat uskossaan uudistuneet. Menen kastekokoukseen, jos vaan kyyti järjestyy, kun mies ei ole kotona. Siunattua päivää myös sinulle <3

1 kommentti: