maanantai 6. tammikuuta 2020

Sana mietittäväksi




Pitkästä aikaa tännekin jotain.






Jumala puhuu kirjassa oli pitkä ja hyvä päivän sana,laitan tähän osan siitä:




Tammikuun 6



"Johda minua, suuri Herra,
vaikka olen vieraan maan matkamies.
Minä olen heikko, mutta Sinä olet voimallinen,
johdä minua väkevällä kädelläsi."



"Sinun tulee rukoilla. Tie on aukeneva. Jumala pitää huolen, ja Hänen suunnitelmansa toteutuvat. Ainoastaan rakasta ja odota.
Rakkaus on avain. Se avaa juuttuneimmankin oven. Mitäpä syytä sinulla onkaan peljätä? Eikö Hän ole pitänyt sinusta huolta, eikö Hän ole suojellut sinua? Toivo yhä. Toivo iloiten. Toivo varmuudella. Ole tyyni, tyyni Herran voimassa.
Älä koskaan laiminlyö näitä hetkiä. Rukoile, lue Raamattuasi, harjoita ja kouluta itseäsi, sillä voithan kaiken Hänessä, joka sinua vahvistaa.
Se on sinun tehtäväsi. Minun tehtäväni on käyttää sinua. Mutta aseeni pitää olla terävä ja valmis. Silloin olen sitä käyttävä".


- - -



"Älä hätäile toisten elämästä. Se kaikki on selviävä. Sinun on ensin omakohtaisesti tuntemaan Jumalan voima".

2 kommenttia:

  1. Nuo kolme toivoa:) Toivo yhä. Toivo iloiten. Toivo varmuudella. Hyvää loppiaista Sesse ja alkavaa arkea samoin!

    VastaaPoista