perjantai 7. joulukuuta 2018

Aamulla...








...luin kotona vanhasta Raamatusta vähän sanaa, kun päivän sana ja toinen Raamattu olivat täällä koira-talolla. Olin siis kotona yötä.




Siitä poimin tähän aiemmin alleviivattuja kohtia:





Matteuksen evankeliumin 15. luku.





15:5 "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää, sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä."



15:7 "Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, niin te saatte sen."



15:14 "Te olette minun ystäväni, jos teette mitä minä käsken teidän tehdä."

Tähän jakeeseen tulee ihan kuin vastauksena jae 17:

"Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne."




15:16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi."




Auta Herra meitä kantamaan hedelmää tänäkin päivänä, tavalla tai toisella!






2 kommenttia:

  1. Minusta on ihana tuo, että Jeesus sanoo meitä ystävikseen:) Ja mahtavia ovat hänen lupauksensa.

    VastaaPoista