tiistai 29. toukokuuta 2018

Uusi Henki äidin voimana










Ensio Lehtonen kertoi kahdesta nuoresta miehestä, jotka olivat valmistumassa tohtoreiksi. Heissä ei ollut mitään hempeää ja naisellista, ja kuitenkin he olivat kristittyjä miehiä.
Toinen kertoi kuinka Jumalan siunaus ja johdatus on ollut ihmeellinen hänen elämässään.
- Eikä tässä pääse pois Jeesuksen yhteydestä, vaikka joskus olisi halunnutkin, sanoi toinen.





- Teidän äidissänne vaikuttanut uusi Henki on teidät sitonut Kristukseen ja tuonut siunausta elämäänne, sanoin kuin itsestään selvän asian. Miesten silmässä kimalsi kyynel, kun ruvettiin äidistä puhumaan. Millä rakkaudella, kunnioituksella ja ilolla he äidistä puhuivatkaan.
Tämä suuren perheen äiti oli täyttynyt uudella Hengellä jo vuosia sitten. Mikä siunaus siitä olikaan ollut. Siinä suvussa saavat lapset ja lastenlapsetkin iloita, kun äiti oli ollut täytetty uudella Hengellä kallista palvelustehtäväänsä varten kodin piirissä.




Vaeltakaamme Hengessä niin, että Hengen hedelmät ilahduttavat ympärillämme olevia!





- "Jos me Hengessä elämme, niin myös hengessä vaeltakaamme." Gal.5:25





- - -





Voi, jos voisimme tuottaa Hengen hedelmiä! Raamattu sanoo, että Hengen hedelmiä ovat rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensä hillitseminen. ( Gal.5:22) Siinäpä meille tavoiteltavaa :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti