perjantai 23. marraskuuta 2018

"Jumalan suuruutta kiittäen"










Tänään luin Raamatusta Psalmia 69, jonka nimi on Herran kärsivän palvelijan rukous.




Olen useamman kohdan sieltä alleviivannut:



"Jumala, sinä tunnet mielettömyyteni, eikä syyllisyyteni ole sinulta salassa". Ps.69:6






"Mutta otollisella ajalla minä tuon rukoukseni sinulle, Herra, Jumala, vastaa minulle suuressa armossasi pelastavan uskollisuutesi tähden". Ps.69:14






""Älä kätke kasvojasi palvelijaltasi, vastaa minulle pian, sillä minulla on ahdistus". Ps.69:18






"Minä olen kurja ja tunnen tuskaa. Sinun valmistamasi pelastus, Jumala, suojatkoon minua. Minä ylistän Jumalan nimeä laulaen ja julistan hänen suuruuttaan kiittäen". Ps.69:30-31






Tänä iltana aion julistaa Jumalan suuruutta kiittäen, kun minulla on todistus-vuoro (eli kerron uskoontulostani v.-90).
Saa muistaa rukouksin minua, jos täällä käyt :)





Siunattua iltaa teillekin!


6 kommenttia:

  1. Siunattua iltaa sinulle! Ja niille jotka sinua kuulevat:)

    VastaaPoista
  2. Hei Sesse! Olen samaa psalmia lukenut! Se ilmaisee paljon mitä omassa mielessä on ja se on helpottavaa.
    Jumala auttaa kaikessa. Pidä itsestäsi huolta! Minulla on se tunne, että sinun pitäisi ottaa itsesi ja hyvinvointisi enemmän todesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, onpa jännä että olet samaa psalmia lukenut :) Kiitos neuvosta!

      Poista
  3. Minä nyt luin vasta maanantaina, mutta muistan rukouksin silti. <3

    VastaaPoista