perjantai 16. marraskuuta 2018

Sanoja Jumalan sydämeltä.








"Kun aloit rukoilla, lähti sana liikkeelle, ja minä olen tullut ilmoittamaan sen sinulle, sillä sinä olet rakastettu. Kuuntele siis tarkkaavaisesti tätä sanaa..."Daniel.9 :23






"Ole vain varuillasi ja pidä tarkasti huoli siitä, ettet unohda asioita, jotka olet nähnyt, ja etteivät ne lähde sydämestäsi koko elinaikanasi vaan , että teet ne tiettäväksi lapsillesi ja lastesi lapsille."5.Moos. :9





"Ihana maa on tullut minun osakseni, ja kaunis on minun perintöosani. Minä ylistän Herraa, joka on minua neuvonut. Yölläkin minun sisimpäni siihen kehoittaa." Ps.16:6-7





"Mutta minä saan katsella sinun kasvojasi vanhurskaudessa, herätessäni ravita itseni sinun muotosi katselemisella." Ps.17:15





"....joka Herraan turvaa, häntä ympäröi armo."Ps.32:10





"Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillsinä Herra, sinä yksin annat minun turvassa asua." Ps.4:9





Raamattu kansalle käännös.


Tällaisia lauseita olen ympäröinyt, kun olen kokenut niiden "kolahtaneen" minuun. Kaksi ensimmäistä ovat uusimmat saadut. Siunausta viikonloppuusi!

4 kommenttia:

  1. Kiitos, samoin sinulle Sesse:) Hyviä jakeita ja tuo ylin on minusta oikein sykähdyttävä:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, samoin sinulle ja perheellesi. Kyllä nämä hyvin kolahtaa ja rohkaisee. :)

    VastaaPoista