keskiviikko 9. tammikuuta 2019

Ei väsyttävää pakkoa









Tuo otsikko oli tämän päivän sanassa kirjassa Jumala puhuu. Oli taas niin sopiva sana minulle juuri tähänkin päivään.







"Ole rauhallinen, tapahtuipa sinulle mitä tahansa. Lepää Herrassa. Ole kärsivällinen. Kärsivällisyys vaikuttakoon täydellisen teon. Älä koskaan ajattele, että asia on voittamaton. Kuinka mikään asiasi voisikaan olla voittamaton, kun Minä olen kanssasi.
Älä anna pakon sanella elämääsi. Jumalan lapsilla ei ole pakkoa. Etkö näe, että minä valmistan aseeni? Enkö minä tietäisi minkä kukin osa jaksaa kantaa?
Voisiko näin herkän välineen valmistaja vaatia sltä mitään sellaista, mikä tuhoaisi sen tai kuluttaisi sitä ylenmäärin?
Ei! Tunnet väsyttävää pakkoa vain silloin, kun palvelet toista isäntää, maailmaa, kunniaa, ihmisten mielipiteitä - tai kun yrität kantaa samanaikasesti kahden päivän kuormaa.
Muista, että näin ei saa olla."




Tässä meille "pureskeltavaa" tähänkin päivään. Ole sinäkin siunattu! Herra kanssamme tänäänkin.

4 kommenttia: