keskiviikko 2. tammikuuta 2019

Uuden vuoden sana minulle





Pientä ahdistusta on ollut taas uuden vuoden alkaessa. Nuorena sitä odotti iloa uudelta vuodelta, kivoja asioita, oli tunne, että mitä vaan voi tapahtua... miksi ihmisen pitää vanhetessaan luopua onnellisuuden/ilon odotuksesta... ja kuitenkin sana sanoo, että "onneni on olla Herraa lähellä", vai oliko se laulu..





Kun uusi vuosi alkoi, mulla oli jo varmaan uuden vuoden aatosta mielessä lause "Maailmassa teillä on ahdistus, mutta olkaa turvallisella mielellä, minä olen voittanut maailman." Uskon, että Herra sen antoi mieleen. Tein siitä sitten "huoneentaulun" makuuhuoneeseen yöpöytäni yläpuolelle :)Muistutukseksi, että Hän, Jeesus se on, joka antaa aidon onnen ja puhtaan ilon.














Pidetään tämä mielessä, itselleni varsinkin sen sanon :) Herra olkoon meidän kanssamme tänäkin vuonna!







2 kommenttia:

  1. Hyvin samanlaista ajattelua minulla myös. Ei osaa oikein riemumielin uuteen vuoteen käydä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä...mistä sitten johtuukin, ehkä siitä että maailma menee vaan huonompaan suuntaan :(

      Poista