maanantai 12. helmikuuta 2018

Menkää siis ja tehkää...




Tänään oli tullut sähköpostia Patmoksen Pasi Turuselta. Lainaan siitä pätkiä tähän.




"Ajattele Aabrahamia, Jumala sanoi hänelle : "Lähde maastasi ja suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan." 1. Moos.12:1












Moosekselle Hän sanoi: " Niin mene nyt, minä lähetän sinut faaraon tykö, ja vie minun kansani, israelilaiset, pois Egyptistä." 2. Moos. 3:10
Ja Jeesus sanoi: Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni.." Matt.28:19




Monesti me estelemme, niinkuin Mooseskin esteli: "Mikä minä olen menemään faaraon tykö ja viemään israelilaisia pois Egyptistä." 2 Moos. 3:11
Epävarmoille Kaikkivaltias lupaa matkavarustukseksi itsensä.




Älä jätä tekemättä sitä mitä voit, vaikka se omissa silmissäsi vaikuttaisi vähäpätöiseltä. Se mitä annat tai teet saa merkityksensä siitä, että teet sen vastauksena Suuren Lähettäjän kutsuun, joka sanassaan sanoo sinulle: Mene, minä olen sinun kanssasi! Tänäänkin."




Siunauksia sinulle!

4 kommenttia:

  1. Hyvä muistutus sopivaan aikaan. Kyllä ne omat tekemiset kovin vähäpätöisiltä on tuntuneet ja on miettinyt, onko se vaan omaa puuhastelua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinähän teet "työtä" Herralle kun kirjoitat hengellistä blogia toisille rohkaisuksi! Sitä yritän itsekin :)

      Poista
    2. Olen ollut tosi iloinen tästä sun blogista! Samaa tehdään:) Tehdään vaan edelleenkin, vaikka välillä itsestä tuntuukin, että onko vain omaa ajanvietettä. Mutta kyllä sen homman aloituksen silloin aikanaan koin ikäänkuin kehoituksen siihen saaneeni, kuten sinäkin. Ei näitä tämmöisiä blogeja kai niin kovasti ole tai ainakaan niitä ei ole helppo löytää.

      Poista
    3. Kyllä, tarkoitus olisi jatkaa kyllä,koska toivoo että jotkut voisivat saada rohkaisua ja lisää uskoa ...ja jotenkin mulle on kuitenkin tuo kirjoittaminen itsellekin "lääkettä".

      Poista